Sprawy organizacyjne - przywitanie

Unknown - 13 marca


Witam serdecznie na blogu poświęconym światu jeździeckiemu. Konie i związane z nimi jeździectwo towarzyszą mi od kilku lat. Od zeszłego roku mam pod stałą opieką trzy konie i dzięki nim nauczyłam się już bardzo wiele i wiem, że każdego dnia otrzymuję kolejną lekcję. Chciałabym na tym blogu dzielić się z wami moimi spostrzeżeniami oraz rzeczami, których sama doświadczyłam.

Patrząc na moje zdjęcie, od razu rzuca się w oczy, że jestem osobą młodą. Przyznam się bez bicia - w tym roku wkraczam w dorosłość. Czy to znaczy, że momentalnie przestaję być wiarygodna? Wręcz przeciwnie. Mam pełno zapału i dzięki temu, że ciągle uczęszczam jeszcze do szkoły, jestem przyzwyczajona do nauki. Ciągle staram się dokształcać poprzez przedmioty rozszerzone, jakie wybrałam w moim liceum oraz poprzez kontakt ze światem koni. Ponadto należę do osób, które muszą z kilku wiarygodnych źródeł zaczerpnąć wiedzy, by wypowiedzieć się na dany temat. Jeśli coś usłyszę, zainteresuje mnie to, to od razu sprawdzam, czy aby na pewno jest to prawda. Dlatego moje posty będą dosyć ciekawe i specyficzne. 

Czy mam jakieś doświadczenie związane z blogowaniem? Mogę się pochwalić, że przez ponad rok byłam redaktorką na najpopularniejszym blogu w Polsce piszącym o argentyńskim serialu "Violetta". Podczas mojej obecności tam uzyskaliśmy 12 milionów wyświetleń! 



Co mogłabym jeszcze dodać? 
Przede wszystkim chcę życzyć wam miłego spędzania czasu na tym blogu oraz obustronnej współpracy, bo komentarze bardzo motywują do pracy.

  • Podaj dalej

Wybrane z myślą o Tobie

2 komentarzy